Kerro tässä joku hassu kommellus, moka tai töppäys. Tässä olisi eräs minun: Olin kaverini kanssa Linnanmäen valokarnevaalissa. Siellä me sitten kateltiin ja oltiin. Sitte oltiin menossa ostamaan syötävää ja mentiin sitten Lintsiburgeriin. Olin sitten siinä tilaamassa meille Rollen ilotulitus- aterioita kun tajusin ettei lompakkoni oo taskussa. Sitten mentiin Inffoon ja kysyttiin onko tänne tullut lompakkoja? Ei sitten sinne ollut tullut yhtäkään. Mentiin sitten hattarakojulle missä me käytettiin viimeksi lompsaani. Ei se siellä ollut kuitenkaan. Sitten me etittiin sitä sieltä ja sit oli sen karnevaalin sulkemisaika. Oltiin siinä pari tuntii etitty sitä. Onneks sitte se mun kamun äiti oli tilannu meille kännykällä ratikkaliput ja lähetti ne lippukoodit mun kännykkään. Sinne meni mun 37 euroo jonnekkin linnanmäelle. No sitten oltiin taas kotona ja sitte riisuin mun märkiä vaatteita (lintsillä sato koko ajan) ja sitte se lompakko tippu mun farkkjen taskusta. x) EN TAJUNNU KU PIDÄN KAIKKIA TÄRKEITÄ ASIOITA TAKIN TASKUSSA :D:D:D vähä sitte me repeiltiin koko seuraavat 2 tuntii :D
Olin kerran uimassa kun joku (hiukan tukevahkon oloinen..?) tuli siihen altaan reunalle. Sitten se katteli vettä ja arvioi vähän aikaa. Sitte se hyppäs siihen veteen, ja ainakin 1/3 vedestä lens lattialle. Sitten nousin ja menin toiseen altaaseen (edellisessä oli minua vain reiteen asti vettä) ja sitten se sama tyyppi oli kummallisesti siellä. Sitten hyppäsin altaaseen ja se tyyppi oli siinä alla! Voi vitsi se kiros mulle ku hyppäsin sen niskaan. Sitte kysyin et ku sä olit tuol toisessa altaassa ni tulin tänne.. sitte se revähti nauramaan. VOI VITSI! Sil oli kaksonen (identtiset ..) vitsi repesin bussissa ku olin menossa takas kotii :D:D
Viimeksi muokattu 10.3.2010 (19:51): Kamun kaa oltiin kaupungissa ja päädyttiin Prisman Hesburgeriin.Kun olimme syöneet menimme hissiin että pääsemme alas hakemaan pyöriä.Menimme hissiin ja aloimme juuri laulaa yhtä hyvää biisiä ja leikimme malleja 8d.Sitten aloimme ihmetelle että miksi emme ole jo alhaalla.Sitten katsoin hissin ovien rakoon ja huomasin kun joku mummo katsoi ihan kumman näköisenä meitä.En ollut painanut ALAS-nappia.Hävetti ihan hirveästi ja nauratti vaan.Oli tullut sinä päivänä karkkia syötyä ja koko kotimatkan me nauraa räkätimme.Kaikki vastaantulijat katsoivat että mitä ihmettä?Sitten nauru loppui.Nähtiin kaksi lintua ja nauru alkoi taas.Meinasin tukehtua hikkaan 8DDDDDDD.
En keksi mitään mistä sais kovin pitkän stoorin, tulee nyt mieleen vaan se kun juoksin kerran koulun pihalla ja törmäsin yhteen tosi pienikokoiseen wnbkovikseen joka oli mun luokalla. Se kaatu siihe maaha ja alko kirota ja mä vaan kävelin coolisti pois ☺ Ja sit se kun tiskasin köksässä ja onnistuin kastelemaan mun farkut edestä melkein kokonaan. Se näytti jotenkin aika tyhmältä ☺ Joo ei mulle oo käyny mitää jännää sori :(((
Minä ja hyvin läheinen serkkuni (Joka on saman ikäinen kuin minä) olimme kaupungilla. Oltiin oltu jo syömässä hesessä, ja kierrelty kauan kaupungilla, jonka tunsimme tosi hyvin, asuimmehan siinä lähellä. Sitten yhtäkkiä tuli muistikatkos. Missä on kappaahl? Kävelimme torin keskelle, ja katsoimme ympärillemme. Katsoimme kaupan kylttejä seinissä, ja muuta. Kiersimme ympyrää torilla etsien kappaahlia, jos sen kyltti tai joku tuntomerkki jostain tulisi esiin. Ihmiset jotka torilla pyörivät katsoivat meitä hiukan ihmetellen. Eräs mieskin kysyi tarvitsemmeko apua, mutta päätimme selvitä itse, eihän kappaahliin ole vaikea päästä? 15minuutin pyörimisen jälkeen päätimme soittaa serkkuni äidille ja kysyä, että missä se kappaahl oikein on, kun ei sitä missään näy. Olimme torilla samalla puhelun aikana liikkuneet, ja kappaahlin lähellä pyörimme. Oikeastaan niin lähellä, että se oli selkämme takana, emme sitä vain nähneet. Noudatimme hänen ohjeitaan, ja lähdimme kaupungin toiseen päähän kävelemään. Sieltä me idiootit sitten nämme kappaahlin kyltin, ja joudumme kävelemään takaisin kaupungin toiseen päähän..